Головна » Файли » МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС |
У розділі матеріалів: 188 Показано матеріалів: 131-140 |
Сторінки: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 ... 18 19 » |
МатематикаЗапропонуйте дітям створити короткі повчальні історії про взаємини цифр. Наприклад, на уроках, де учні вчаться додавати та віднімати, вони можуть розповідати про те, як дві цифри (наприклад, 8 і 2) посварилися, і почалися втрати для обох сторін (8-2=6). А потім цифри знову зустрілися і почали дружити (8+2=10). Можна використовувати історії й у старших класах. Запропонуйте учням поміркувати над запитаннями: «Про що мріє Х?», «Навіщо існує cos?», «Якими предметами могли би бути трикутник, коло?». |
Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання |
Переглядів: 286 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 05.05.2018
| Коментарі (0)
|
|
GeoGebra 5.0 для вчителів математики. Планіметріяhttps://matematikaikt.blogspot.com/2018/04/geogebra-50.html?spref=fb |
Зміст
|
Сторітеллінг (англ. Storytelling), або розповідання історій, був винайдений і успішно випробуваний на особистому досвіді Девідом Армстронгом, головою міжнародної компанії Armstrong International. Розробляючи свій метод, Девід Армстронг врахував відомий психологічний фактор: історії більш виразні, захоплюючі, цікаві і легше асоціюються з особистим досвідом, ніж правила або директиви. Вони краще запам’ятовуються, їм надають більше значення та їх вплив на поведінку людей сильніше. Види сторітеллінга: |
|