Головна » Файли » ВИХОВНА РОБОТА |
У розділі матеріалів: 83 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 8 9 » |
|
|
|
Тема: Ти як? Повертаємось до школиМета:
Обладнання:
Хід уроку:
1. Привітання та створення атмосфери довіри
2. Обговорення емоцій та почуттів
3. Інформація про ментальне здоров’я
4. Практичні вправи
5. Підсумок уроку
Сценарії та розробки заходів |
Переглядів: 175 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 27.08.2023
| Коментарі (0)
|
Iсторія української боротьби від А до Я — Шрифтова абетка української ідентичності Iсторія української боротьби від А до Я — в прямому сенсі цих лі |
Наша мета: вдосконалювати методи пошуку інформації в глобальній мережі Інтернет; продовжувати формувати інформаційну компетентність, що передбачає вміння: самостійно працювати з інформацією, шукати, вибирати, аналізувати й оцінювати, організовувати, представляти, передавати її; моделювати, проектувати об'єкти і процеси, у тому числі під час взаємодії з іншими, відповідально реалізовувати свої плани, приймати рішення і діяти в непередбачених ситуаціях, учитися упродовж життя. Навчитися орієнтуватися в інформаційному просторі мережі Інтернет, ознайомитись із механізмами пошуку інформації в тематичних каталогах та індексних базах даних, навчитися використовувати пошукові інструменти для організації пошуку в базах даних, будувати пошукові запити і правильно оцінювати знайдену інформацію, уточнювати пошуковий запит, вміти за результатами пошуку отримувати потрібну інформацію із першоджерел Ознайомити учнів із особливостями та ідейним змістом літературних пісень; проінформувати учнів про січових стрільців; пояснити особливості стрілецьких пісень; навчити пояснювати їхні символи, відрізняти стрілецькі пісні від інших видів пісень; визначити провідний мотив пісні С.Чарнецького і Г.Труха «Ой, у лузі червона калина похилилася», її ідейно-художній зміст; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість, вміння робити власні висновки, узагальнення; удосконалити вміння учнів виразно читати ліричні твори; виховувати повагу до стрілецьких пісень, їх авторів, історичного минулого рідного краю. Які переваги проектного методу навчання? Завдяки застосуванню проектного методу навчання в учнів, які виконують проекти і беруть участь у науково-пошуковій роботі, утворюються важливі властивості та характеристики особистості:
"Історія виникнення пісні "Ой, у лузі червона калина". Радіо Культура. Переглянь «Ой, у лузі червона калина» мовознавець Олександр Авраменко розповів історію виникнення цієї пісні. Послухайте цю пісню. А це - Лос-Анджелес / Крашанки до цьогорічного Великодня / «Ой, у лузі червона калина...» лунає на весь світ Слова народні, мелодія Степана Чарнецького, гармонізація Леопольда Ященка |
Класному керівнику на допомогу |
Переглядів: 180 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 04.02.2022
| Коментарі (0)
|
Класному керівнику на допомогу |
Переглядів: 271 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 28.12.2021
| Коментарі (0)
|