Головна » Файли » ВИХОВНА РОБОТА » Сценарії та розробки заходів |
27.08.2023, 19:39 | |
Тема: Ти як? Повертаємось до школиМета:
Обладнання:
Хід уроку:
1. Привітання та створення атмосфери довіри
2. Обговорення емоцій та почуттів
3. Інформація про ментальне здоров’я
4. Практичні вправи
5. Підсумок уроку
ЗустрічПривітайте всіх учнів. Дайте можливість кожному учневі поділитися коротеньким розповіддю або малюнком про те, як вони провели літні канікули. Ось кілька ідей того, що можна додати до цієї частини уроку:
Назва гри: “Літні Подорожі: Ділимося Спогадами”Вчитель пояснює, що кожний учень отримає аркуш паперу та кольорові олівці для малюнків, а також аркуш для запису коротеньких історій. Учні можуть вибрати, чи хочуть вони малювати свої літні враження чи написати про них. Ось кілька ідей того, що можна додати до цієї гри:
Ось один із варіантів того, як можна переробити цю гру з урахуванням цих ідей: Назва гри: “Літні Подорожі: Ділимося Спогадами” Мета гри:
Інструкція:
Додаткові ідеї:
2. Мапа літаПопросіть дітей створити маленькі “мапи літа” з важливими подіями та спогадами з їхнього літнього відпочинку. Це можуть бути малюнки, підписи або навіть невеличкі розповіді. Варіант гри із підписами. Ось кілька ідей того, як можна деталізувати цю частину уроку:
Ось один із варіантів того, як можна переробити цю частину уроку з урахуванням цих ідей: Мапа літа Мета:
Інструкція:
Додаткові ідеї:
Гра: “Мапа літа: подорож у спогадах”Приготуйте картки: Правила гриКількість гравців: Мінімум 2 команди (може бути від 2 до більше). Підготовка: Підготуйте картки з назвами різних літніх подій та вражень (по одній картці на кожну подію).
Створення літньої мапи (5 хвилин)Кожна команда отримує набір карток з літніми подіями. Вибір спільних подій (10 хвилин) Після того як команди створили свої “мапи літа”, по черзі представники кожної команди вибирають картку та розповідають коротко про подію, яку вони відобразили на своїй картці. Ця гра допоможе учасникам спільно відзначити схожість своїх літніх пригод, відкрити нові спільні теми для обговорення та зблизити учнів. 3. Шкільні обіцянкиОбговоріть з учнями значущість дотримання правил у школі та створіть спільну “мапу обіцянок”. Кожен учень може додати свою обіцянку на кольоровий аркуш паперу. Ось один із варіантів того, як можна провести цю частину уроку: Шкільні обіцянки Мета:
Інструкція:
Додаткові ідеї:
Звичайно, ви можете додати або видалити будь-які деталі, які вважаєте за потрібне. Головне, щоб ця частина уроку була цікавою і корисною для учнів. Ось один із можливих сценаріїв проведення цієї частини уроку: Вчитель: Доброго дня, діти. Сьогодні ми поговоримо про шкільні правила. Як ви думаєте, чому в школі існують правила? Учні: Щоб було безпечно, щоб усім було комфортно, щоб усі вчилися добре. Вчитель: Так, правила в школі є важливими для того, щоб забезпечити безпечне та комфортне навчання для всіх учнів. Вони допомагають нам дотримуватися дисципліни та поважати один одного. Вчитель: Давайте обговоримо, які правила ви вважаєте найбільш важливими. Учні: Я вважаю, що важливо дотримуватися правил, які стосуються поведінки в класі, наприклад, не кричати, не заважати іншим, не заважати вчителю вести урок. Учитель: А я вважаю, що важливо дотримуватися правил, які стосуються шкільного майна, наприклад, не псувати меблі, не кидати сміття. Учні: Я вважаю, що важливо дотримуватися правил, які стосуються поведінки на перервах, наприклад, не бігати по коридорах, не шуміти. Вчитель: А я вважаю, що важливо дотримуватися правил, які стосуються поведінки на шкільній території, наприклад, не ходити по траві, не кидати сміття. Вчитель: Молодці, ви всі правильно сказали. А тепер я пропоную вам написати свої обіцянки щодо дотримання правил. Учні: (Працюють над створенням своїх обіцянок.) Вчитель: Коли ви закінчите, розмістіть свої обіцянки на спільній “мапі обіцянок”. Учні: (Розміщують свої обіцянки на спільній “мапі обіцянок”.) Вчитель: Я пишаюся вами, що ви взяли на себе зобов’язання дотримуватися правил. Разом ми зробимо нашу школу кращою! Учні: (Посміхаються.) Ви можете адаптувати цей сценарій відповідно до своїх потреб і можливостей. Головне, щоб урок був цікавим і корисним для учнів. 4. Колективний малюнокЗапропонуйте дітям спільно створити великий малюнок, на якому вони намалюють себе та своїх однокласників, радісно повертаючись до школи. Ось більш детальний план проведення цієї частини уроку: 4. Колективний малюнок Мета:
Інструкція:
Додаткові ідеї:
Ось один із можливих сценаріїв проведення цієї частини уроку: Вчитель: Доброго дня, діти. Сьогодні ми будемо створювати колективний малюнок. На малюнку ми намалюємо себе та своїх однокласників, радісно повертаючись до школи. Учні: (Радіють.) Вчитель: Давайте подумаємо, що ми хочемо намалювати на малюнку. Учні: (Обговорюють ідеї.) Вчитель: Молодці, у вас багато хороших ідей. Давайте приступимо до роботи. Учні: (Розподіляються по групах і працюють над малюнком.) Вчитель: (Допомагає учням координувати свої зусилля.) Учні: (Завершують роботу над малюнком.) Вчитель: Ось у нас вийшов чудовий малюнок! Я дуже вами пишаюся. Учні: (Посміхаються.) Ви можете адаптувати цей сценарій відповідно до своїх потреб і можливостей. Головне, щоб урок був цікавим і корисним для учнів. Ось кілька додаткових порад щодо проведення цієї частини уроку:
5. “Шкільна скарбничка”Попросіть дітей принести на урок якийсь предмет, який вони вважають “шкільним скарбом”. Кожен учень має пояснити, чому цей предмет для нього важливий. Більш детальний план проведення цієї частини уроку: “Шкільна скарбничка” Мета:
Інструкція:
Додаткові ідеї:
Ось один із можливих сценаріїв проведення цієї частини уроку: Вчитель: Доброго дня, діти. Сьогодні ми будемо грати в гру “Шкільна скарбничка”. Учні: (Радіють.) Вчитель: Давайте подумаємо, які предмети можуть бути шкільними скарбами. Учні: (Обговорюють ідеї.) Вчитель: Я пропоную вам принести на урок будь-який предмет, який ви вважаєте шкільним скарбом. Це може бути що завгодно: шкільна форма, підручники, нагороди, фотографії тощо. Учні: (Відповідають.) Вчитель: На наступному уроці ми по черзі будемо розповідати про свої предмети і пояснювати, чому вони для нас важливі. Учні: (Радіють.) На наступному уроці: Вчитель: Доброго дня, діти. Сьогодні ми продовжимо гру “Шкільна скарбничка”. Учні: (Радіють.) Вчитель: Хто хоче розповісти про свій предмет? Учень 1: Я приніс свою шкільну форму. Для мене вона важлива, тому що це одяг, в якому я навчаюся. У ньому я відчуваю себе впевнено і комфортно. Учні: (Слухають.) Вчитель: Молодець, що поділився своєю історією. Хто хоче розповісти наступним? Учень 2: Я приніс свій перший підручник з математики. Для мене він важливий, тому що з нього я почав вивчати математику. Цей предмет мені дуже подобається, і я хочу стати математиком. Учні: (Слухають.) Вчитель: Дякую, що поділився своєю історією. Хто хоче розповісти наступним? І так далі. Вчитель: Дякую вам за ваші історії. Я дуже радий, що ви поділилися з нами тим, що для вас важливе в школі. Учні: (Посміхаються.) Ви можете адаптувати цей сценарій відповідно до своїх потреб і можливостей. Головне, щоб урок був цікавим і корисним для учнів. Ось кілька додаткових порад щодо проведення цієї частини уроку:
6. Вікторина про літоПроведіть невелику вікторину, питання якої стосуватимуться подій, які сталися влітку. Запитуйте про новини, події, спортивні досягнення та інше. https://learningapps.org/view1594814 Приклади питань У якому порядку розташовані кольори веселки? Теплим літнім ранком на траві можна побачити величезну кількість крапель води. Як називається це явище природи? (Роса) Жовті квітки цієї рослини влітку стають повітряними білими кульками, які облітають при першому ж пориві вітру. Назвіть цю рослину. (Кульбаба) Якого кольору шубка у зайця влітку? (Сіра) У переддень якого літнього свята, за слов’янським повір’ям, вночі зацвітає папороть? Який небесний об’єкт надає нам світло та тепло під час літа? (Сонце) 7. Побудова “Шкільного дерева”Створіть велике дерево на дошці. Кожен учень може намалювати свою фотографію та прикріпити її до дерева. Це символізуватиме єдність класу. Детальніший план проведення цієї частини уроку: 7. Побудова “Шкільного дерева” Мета:
Інструкція:
Додаткові ідеї:
Ось один із можливих сценаріїв проведення цієї частини уроку: Вчитель: Доброго дня, діти. Сьогодні ми будемо створювати “Шкільне дерево”. Це дерево буде символом нашої єдності. Учні: (Радіють.) Вчитель: Давайте намалюємо контур дерева на дошці. Учні: (Малюють.) Вчитель: А тепер я пропоную вам намалювати свою фотографію на окремому аркуші паперу. Можете використовувати різні кольори та матеріали. Учні: (Малюють.) Вчитель: Коли ви закінчите, приклейте свої фотографії до дерева. Учні: (Приклеюють фотографії.) Вчитель: Ось у нас вийшло чудове “Шкільне дерево”! Ми всі є частинами цього дерева, і ми всі разом. Учні: (Посміхаються.) Ви можете адаптувати цей сценарій відповідно до своїх потреб і можливостей. Головне, щоб урок був цікавим і корисним для учнів. Ось кілька додаткових порад щодо проведення цієї частини уроку:
Я сподіваюся, що ці поради допоможуть вам провести урок цікаво та ефективно. 8. Літературна мандрівкаПрочитайте разом якусь цікаву коротку історію або вірш про перший день в школі. Потім обговоріть, як вони відчуваються перед початком навчального року. Детальний план проведення цієї частини уроку: 8. Літературна мандрівка Мета:
Інструкція:
Додаткові ідеї:
Ось один із можливих сценаріїв проведення цієї частини уроку: Вчитель: Доброго дня, діти. Сьогодні ми будемо читати історію про перший день в школі. Учні: (Радіють.) Вчитель: Я прочитаю вам історію “Перший день у школі”. Вчитель читає історію. Вчитель: А тепер давайте обговоримо історію. Які емоції ви відчували, коли читали історію? Учні: (Обговорюють історію.) Вчитель: Як ви думаєте, чому головний герой був схвильований перед початком нового навчального року? Учні: (Обговорюють.) Вчитель: А як ви відчуваєте себе перед початком нового навчального року? Учні: (Обговорюють.) Вчитель: Я дуже радий, що ви всі схвильовані перед початком нового навчального року. Я думаю, що це буде чудовий рік. Учні: (Посміхаються.) Ви можете адаптувати цей сценарій відповідно до своїх потреб і можливостей. Головне, щоб урок був цікаво та ефективно. Ось кілька додаткових порад щодо проведення цієї частини уроку:
Я сподіваюся, що ці поради допоможуть вам провести урок цікаво та ефективно. 9. Малюнок мріїПопросіть дітей намалювати або написати про свої найбільші мрії та бажання на майбутній навчальний рік. Можна обговорити, як ці мрії можна буде досягти. Детальний план проведення цієї частини уроку: 9. Малюнок мрії Мета:
Інструкція:
Додаткові ідеї:
Ось один із можливих сценаріїв проведення цієї частини уроку: Вчитель: Доброго дня, діти. Сьогодні ми будемо малювати або писати про свої найбільші мрії та бажання на майбутній навчальний рік. Учні: (Радіють.) Вчитель: Мрії – це те, чого ми хочемо досягти. Вони можуть бути великими або маленькими, реальними або нереальними. Учитель: Давайте подумаємо про свої мрії та бажання на майбутній навчальний рік. Що ми хочемо зробити? Що ми хочемо навчитися? Учні: (Обговорюють.) Вчитель: Тепер давайте намалюємо або запишемо про свої мрії та бажання. Учні: (Малюють або пишуть.) Вчитель: Коли ви закінчите, давайте обговоримо свої мрії та бажання. Учні: (Обговорюють.) Вчитель: Я вважаю, що це чудово, що у вас є мрії та бажання. Я впевнений, що ви зможете їх досягти, якщо будете працювати над ними. Учні: (Посміхаються.) Ви можете адаптувати цей сценарій відповідно до своїх потреб і можливостей. Головне, щоб урок був цікаво та ефективно. Ось кілька додаткових порад щодо проведення цієї частини уроку:
Я сподіваюся, що ці поради допоможуть вам провести урок цікаво та ефективно. 10. Розмальовка “Емоції”Ось деякі рекомендації щодо використання розмальовки “Емоції” Запропонуйте дітям розфарбувати зображення на свій розсуд. Завантажити розмальовки “Емоції”: Картка-розмальовка "Розмалюй емоцію" для дітей молодшого шкільного віку | |
Переглядів: 61 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |