Головна » Файли » З ДОСВІДУ РОБОТИ » Виховні заходи / Конкурси

У категорії матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам


Мета заходу – залучення учнів до поглибленого вивчення природничих дисциплін, формування науково-дослідницького, еколого-біологічного світогляду та популяризація здорового способу життя.
Виховні заходи / Конкурси | Переглядів: 117 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 14.11.2021 | Коментарі (0)

Конкурс проводиться з метою підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти, розвитку професійної компетентності вчителів математики та формування інтелектуального потенціалу регіону шляхом створення в області сприятливих умов для пошуку, підтримки та розвитку інтелектуально та творчо обдарованих дітей та молоді, стимулювання творчого самовдосконалення учнівської молоді, самореалізації особистості в сучасному суспільстві та виявлення творчо обдарованої молоді, розвитку її потенціалу, математичного, логічного та креативного мислення

Математичний занзібар — командне змагання. Кожна команда має в своєму складі 6 або менше гравців (у разі виключення команда може складатись і з більшої кількості учасників). Перед початком занзібар командам видаються одразу усі задачі (від 10 до 30), які вони розв’язують протягом 2 годин. Журі перевіряє лише відповідь. Якщо вона вірна, то вважається, що команда цю задачу розв’язала вірно, якщо відповідь не вірна або не повна, то задача команді зараховується як не розв’язана.

На початку занзібар кожна задача оцінюється в 20 (30) балів. Подальше нарахування балів за задачі та вартість задачі оцінюються таким чином. Якщо команда першою розв’язала, наприклад, задачу № 5, то вона отримує за неї 20 балів і вартість задачі стає 19. Якщо ще одна команда її розв’язала вірно, то за неї 19 балів отримує не лише вона, а ще й замість 20, виставляється 19 балів команді, що її розв’язала раніше. Якщо ще одна команда її розв’язала вірно, то усі три команди отримають за задачу по 17 балів. Якщо деяка команда невірно розв’язала цю задачу, то вона за неї отримує 0 балів, а усі команди, що її розв’язали на 1 бал більше. Таким чином, по завершенню занзібара ціна кожної задачі обчислюється за формулою: . Команда набирає відповідну суму за кожну правильно розв’язану задачу.

Якщо якусь задача правильно розв’язала лише 1 команда, то вартість цієї задачі по завершенню занзібара для неї подвоюється. Це повинно стимулювати команди спробувати правильно розв’язати саме найскладніші задачі.

Більш цікавою перебіг гри буде виглядати, якщо усі команди грають в одній великій аудиторії, а поточний результат висвітлюється через проектор на екрані.

Виховні заходи / Конкурси | Переглядів: 67 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 13.11.2021 | Коментарі (0)

Михайло Остроградський – учений і педагог

Виховна година 

Підготувала і провела вчитель математики Лябах Н. В.

МЕТА: познайомити учнів з життєвим і творчим шляхом відомого математика М.В. Остроградського;

на прикладі життя і наукової діяльності вченого виховувати кращі людські якості: наполегливість, старанність, відповідальність, патріотичні почування;

розвивати творчі здібності учнів, кмітливість, допитливість

ОБЛАДНАННЯ: мультимедійна презентація «Михайло Васильович Остроградський»; книги М. В. Остроградського, повість Т. Г. Шевченка «Художник»; портрет М. В. Остроградського

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

  1. Галай І.Я., Гриневич Г.Д. Учням про видатних математиків. – К: Рад. школа, 1976.

  2. Історія Полтавського краю. Серія 3. М.В. Остроградський – перший український математик світового масштабу. / Упоряд. Михайлик  П.Я., Плескачевська Л.М., Шульга Н.І. – Полтава, 2002.

  3. Кованцов М.І. Математична хрестоматія. – К: Рад. школа, 1977.

  4. Кордемський Б.А. Увлечь школьников математикой. – М: Просвещение, 1981.

  5. Фрідман Л.М. Учитесь учиться математике. – М: Просвещение, 1985.

Виховні заходи / Конкурси | Переглядів: 249 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 28.01.2019 | Коментарі (0)