Головна » Файли » МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС |
У розділі матеріалів: 188 Показано матеріалів: 111-120 |
Сторінки: « 1 2 ... 10 11 12 13 14 ... 18 19 » |
|
Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання |
Переглядів: 293 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 26.07.2018
| Коментарі (0)
|
UKR.LIFE ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ *Завжди говори правду дітям, навіть тоді, коли це невигідно для тебе. *Не намагайся силою досягнути успіху. *Б |
Про помилки педагогів пишуть чимало – мабуть тому, що вони мають дуже високу ціну UK.ETCETERA.MEDIA |
TEACH-HUB.COM Яким має бути портфоліо педагога та як його створити? - TeachHub Якщо ви бажаєте розпочати роботу над створенням та просуванням власного бренду, плануєте атестуватися чи просто розповісти всьому світу про себе як про талановит.... |
Лауреат Нобелівської премії з фізики Річард Фейнман сформулював алгоритм навчання, який допоможе швидше та глибше зрозуміти будь-яку тему. Для цього, як виявилось, потрібно зробити кілька простих кроків. OSVITANOVA.COM.UA Як швидко опанувати будь-який предмет: 4 кроки за методом Фейнмана |
|
|
Пропонуємо добірку інтернет-ресурсів відмінного функціоналу, а також ідеї їх використання для створення учнівських проектів в межах будь-якої навчальної дисципліни. Інтегровані уроки – пріоритетний напрямок Нової української школи. Як їх організувати? Пропонуємо для створення цікавих незвичайних уроків залучити у навчальний процес інтернет-ресурси. Пропонуємо ввести вивчення цих програм в межах курсу інформатики. З їх допомогою школярі зможуть створювати власні проекти у межах опанування будь-якої навчальної дисципліни. Movie Maker: інструмент для створення буктрейлеруMovie Maker – спеціальна програма, яка призначена для здійснення відеомонтажу з використанням світлин, малюнків, існуючих аудіо та відеофрагментів. За її допомогою можна створити слайд-шоу або відеоролики. Ця програма є базовою у пакеті «Основні компоненти Windows». Функціональні можливості Movie Maker:
|
Принципи класифікації інтегрованих уроків і практичні поради щодо їх проведення. Педагоги-інноватори активно залучають в навчальний процес різноманітні нові методики. Це дозволяє цікаво й актуально реалізувати збалансовану навчальну програму. Інтегровані уроки для вчителя з досвідом не є чимось незвіданим. Вони давно використовують їх на практиці (колись такі уроки називали бінарними чи комбінованими). Молоді вчителі могли лише чути про таку діяльність. Сьогодні ж Міністерство стимулює школи до участі в експериментальних інтегрованих курсах чи, принаймні, педагогів використовувати міжпредметну інтеграцію під час реалізації навчальної діяльності.
Якщо розглядати використання інтегрованих уроків у світовій практиці, то можна зробити висновок про популярність такого виду діяльності. |