Головна » Файли » МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС

У розділі матеріалів: 188
Показано матеріалів: 121-130
Сторінки: « 1 2 ... 11 12 13 14 15 ... 18 19 »

Розглядаємо принцип дискусійної гри «Шість капелюхів» та формати її проведення на уроках. У статті наведені посилання на розробки уроків з Бібліотеки «На Урок», побудованих із використанням цього прийому.

Кожен вчитель мріє про те, щоб учні навчалися із захопленням, а через роки згадували його уроки із ностальгією! Як організувати навчальний процес так, щоб ваш урок дійсно запам'ятався?

Як показує досвід, більшість дорослих, які теж колись були школярами, згадують саме ті уроки, під час яких вони мали змогу бути не просто слухачами, а брати активну участь – висловлювати думки, пропонувати ідеї, щось створювати власноруч!

Сучасні технології навчання | Переглядів: 535 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 10.07.2018 | Коментарі (0)

Чи замислювались ви, які цілі та конкретні завдання ставить перед собою педагог перед тим, як увійти у клас? Як вони пов’язані між собою? І як перевірити, чи досягаються поставлені цілі? Над цими питаннями міркував у 50-х роках XX століття професор педагогіки Чиказького університету Бенджамін Блум. Намагаючись звести до єдиної системи набір розрізнених цілей і завдань, Блум створив теорію, яка ось уже шостий десяток викликає бурхливі суперечки й обговорення.

Сучасні технології навчання | Переглядів: 2997 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 10.07.2018 | Коментарі (0)

Пропонуємо огляд ресурсів для створення тестів та інших засобів, що допоможуть зробити навчання цікавим, а оцінювання – легким.

Cьогодні тестові завдання є надзвичайно поширеними і популярними, оскільки дозволяють швидко визначити рівень знань учнів, прискорити обробку отриманої інформації, охопити великі за обсягом масиви вивченого матеріалу.

Усі наявні наразі тестові завдання можна поділити на дві групи: завдання, відповіді до яких треба обрати із переліку запропонованих, та завдання, які не містять заздалегідь підготовленої відповіді, а тестований має сам її сформулювати.

  1. До першої групи належать завдання, які потребують альтернативної відповіді («так» чи «ні»); мають варіанти відповідей, серед яких треба обрати одну або декілька; вимагають співвіднесення понять за певними ознаками; розраховані на встановлення послідовності або закономірностей між процесами чи явищами тощо.
Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання | Переглядів: 391 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 10.07.2018 | Коментарі (0)

Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання | Переглядів: 321 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 09.07.2018 | Коментарі (0)

Сучасні технології навчання | Переглядів: 317 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 03.07.2018 | Коментарі (0)

8 складових української школи майбутнього від команди EdCamp Ukraine.

Сучасні технології навчання | Переглядів: 274 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 07.06.2018 | Коментарі (0)

1-10 11-20 ... 101-110 111-120 121-130 131-140 141-150 ... 171-180 181-188