Головна » Файли » МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС » Методичні рекомендації |
У категорії матеріалів: 21 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
SLIDESHARE.NET Класний журнал 5-11 класи Методичні рекомендації щодо заповнення класних журналів у 5-11 класах |
|
В портфоліо вчителя доцільно включати наступні розділи. Зміст. Вступ. (У вступі необхідно вказати, які саме матеріали включені до даного портфоліо, а також обґрунтування того, що саме наявні матеріали є доказом професіоналізму педагога. При цьому важливо, щоб обґрунтування будувалось відповідно вимог до заявленої кваліфікаційної категорії педагогом. Наявність в портфоліо матеріалів, що не відповідають заявленій категорії, знижують рівень професіоналізму педагога. Об’єм вступу складає 3 – 6 сторінок.) |
Якщо ви бажаєте розпочати роботу над створенням та просуванням власного бренду, плануєте атестуватися чи просто розповісти всьому світу про себе як про талановитого та перспективного педагога, без портфоліо вам не обійтися! Портфоліо – (від італ. Portafoglio — «портфель») — збірка виконаних робіт та напрацювань певної особи (компанії). Для чого створюють портфоліо? http://teach-hub.com/yakym-maje-buty-portfolio-pedahoha-ta-yak-joho-stvoryty/ |
Департаменти (управління) освіти і науки Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти Шановні колеги! Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році, розроблені спільно з Національною академією педагогічних наук України та Інститутом модернізації змісту освіти. Просимо довести їх до відома вчителів закладів загальної середньої освіти. З повагою заступник Міністра Павло Хобзей |
Додаток Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2018/2019 навчальному році |
Порада 1. Створіть на уроці умови для виконання завдання різними шляхами. Дайте можливість використати малюнок, оповідь, тести, розрахункові задачі, практичну роботу, ігрові моменти тощо. |