Головна » Файли » МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС » Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання |
У категорії матеріалів: 47 Показано матеріалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
|
Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання |
Переглядів: 259 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 13.07.2017
| Коментарі (0)
|
|
Slideshare from lermama
Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання |
Переглядів: 320 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 08.02.2016
| Коментарі (0)
|
Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання |
Переглядів: 314 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 05.02.2016
| Коментарі (0)
|
Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання |
Переглядів: 329 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 05.02.2016
| Коментарі (0)
|
Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання |
Переглядів: 495 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 03.02.2016
| Коментарі (0)
|
Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання |
Переглядів: 715 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 03.02.2016
| Коментарі (0)
|
Створення он-лайн презентації з ваших PowerPoint файлів.
Математика вивчає уявні, ідеальні об'єкти та співвідношення між ними, використовуючи формальну мову. Однак усі досліджувані математикою об'єкти мають прообрази в реальному світі, більш-менш схожі на свої математичні моделі. Модель об'єкта враховує не всі його риси, а тільки найбільш потрібні для мети дослідження. Наприклад, вивчаючи фізичні властивості апельсина, ми можемо абстрагуватися від його кольору та смаку і подати його (нехай не ідеально точно) у вигляді кулі. Якщо ж нам потрібно зрозуміти, скільки апельсинів ми отримаємо, якщо складемо докупи два і три, — то можна абстрагуватися і від форми, залишивши в моделі тільки одну характеристику — кількість. Абстракція та встановлення зв'язків між об'єктами в найбільш загальному вигляді — це є ціль математики.
Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання |
Переглядів: 334 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 02.02.2016
| Коментарі (0)
|