Головна » Архів матеріалів
« 1 2 ... 8 9 10 11 »

Дії, які вам не варто робити, навіть якщо вони здаються проявом любові до дітей.

Ми хочемо забезпечити наших дітей найкращим, що є в цьому світі, і дати їм усе те, чого самі були позбавлені у своєму дитинстві. Але іноді ми переходимо межу, і наші, як нам здається, прояви любові не приносять дітям нічого доброго. Перш ніж ситуація вийде з-під контролю, зверніть увагу на поради, запропоновані нижче. Далі описані деякі дії та вчинки, які батьки не повинні здійснювати у ставленні до своїх дітей ні за яких обставин.

 

Категорія: Батькам | Переглядів: 267 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 13.11.2017 | Коментарі (0)

Оберіть предмет ЗНО/ Тематичні тренувальні тести для підготовки до ЗНО з усіх предметів!

Математика


 

Українська мова і література


 

Історія України


 

Англійська мова


 

Біологія


 

Фізика


 

... Читати далі »

Категорія: ЗНО | Переглядів: 433 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 08.11.2017 | Коментарі (0)

Переглядів: 280 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 14.08.2017 | Коментарі (0)

Шість педагогічних прийомів на допомогу батькам

Поради батькам,
як упорядкувати поведінку їхньої дитини
і привернути увагу до занять удома

Ви коли-небудь звертали увагу на те, як одночасно 25 старанних учнів схиляються у класі над своїм завданням? І, можливо, задавалися запитанням, як же вчителю це все вдається. Адже іноді, щоби тримати свою дитину під контролем, доводиться прикладати великі зусилля, не кажучи вже про цілий клас дітей. Кращі педагоги використовують маленькі секрети, що перетворюють переповнену аудиторію шалених третьокласників на «м'яку глину» в їхніх руках, і ви теж можете отримати хороший результат у домашніх умовах, застосувавши ті ж хитрощі.

Використовуйте преміальну діаграму

Розумні вчителі використовують наочні посібники, щоб контролювати й управляти поведінкою дітей. Чи то діаграми попередження або преміальні діаграми, за їх допомогою діти зможуть легко визначити свій статус і використовувати його в якості мотиваційного інструменту, щоб виконувати роботу й добре поводитись у класі. Дженніфер Літтл, учитель початкових класів із 40-річним досвідом роботи, згодна з такою тактикою: «Використовуйте діаграму, щоб винагородити дитину за те, що вона зробила». Подібна схема у вашому власному домі допоможе керувати поведінкою дитини у процесі навчання і навчить важливого принципу: треба попрацювати, щоб отримати бажане.

Відгукніться позитивно

Ви, імовірно, стикалися з тим, що під час батьківських зборів учитель проявляв до вас особливе ставлення, але ви не єдиний, хто пережив цю мить слави. Хороші вчителі знають, що, щоб домогтись від невгамовних учнів потрібної поведінки, похвала буває більш ефективною, ніж покарання, – це правило, яке відмінно працює й у домашніх умовах. У той час як ви, можливо, будете довго й нудно бурчати із приводу неприбраної кімнати або не зроблених домашніх справ, іноді ефективніше просто заохотити дитину за те, що вже зроблено, навіть якщо це якась дрібниця. Ваша дитина швидко навчиться розпізнавати ті приємні відчуття, які виникають від похвали, і вони будуть тримати її у формі.

Очікування кращих результатів

Яким чином учителі розкривають у дітях найкраще? Вони не чекають нічого меншого. Коли діти лінуються, їм твердо кажуть, що вчитель очікує від них більшого, ось і все. Таким чином, діти вчаться керувати собою на основі стандарту, установленого шановним учителем. Ви можете зробити те ж саме вдома, орієнтуючись на очікування, а не дисциплінуючи дітей за фактом уже отриманої нехорошої поведінки. ... Читати далі »

Категорія: Батькам | Переглядів: 272 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 14.08.2017 | Коментарі (0)

Поради досвідчених педагогів шкіл батькам

 

Шість порад-побажань батькам,
які допоможуть об'єднати зусилля
під час навчання дітей

У своїй роботі педагогам доводиться мати справу з різними батьками. Безсумнівно, більшість з них роблять серйозну роботу з виховання своїх дітей. Але все-таки є частина батьків, які роблять учителів нещасними. У цій статті пропонуються поради досвідчених педагогів, якими, на їхню думку, повинні керуватись усі батьки без винятку.

Порада 1. Підтримуйте вчителя.

Кожний учитель скаже, що коли батьки проявляють готовність допомагати вчителю й підтримувати його, то разом вони легше справляються з усіма проблемами, які виникають протягом навчального року. Учителі теж люди, іноді вони можуть робити помилки. Однак, незважаючи ні на що, більшість педагогів – це віддані своїй справі професіонали, які присвячують роботі весь свій час. Звісно, не варто думати, що не існує поганих учителів, але більшість з них виключно кваліфіковані працівники.

Якщо у вашої дитини невмілий, непрофесійний учитель, не судіть по ньому про всіх викладачів, які були, є й будуть у житті дитини, краще висловіть свої побоювання із приводу кваліфікації даного педагога директору школи. Якщо ж у вашої дитини чудовий учитель, постарайтесь, щоб він знав про вашу повагу, а також поділіться своєю думкою з адміністрацією школи. Висловіть свою підтримку не тільки вчителю, а й школі в цілому.

Порада 2. Ставайте й залишайтесь залученими в навчальний процес.

Одна з найнеприємніших тенденцій у школах – це зниження рівня участі батьків у навчанні дітей у міру їх дорослішання. Цей факт надзвичайно поширений і викликає стурбованість, адже діти будь-якого віку перебувають у виграшному становищі саме тоді, коли їхні батьки залишаються залученими до процесу навчання. Хоча, дійсно, перші кілька років школи, можливо, і є найважливішими, але наступні роки навчання також дуже значущі по-своєму.

Діти розумні й інтуїтивні. Коли вони бачать, що батьки беруть меншу участь у їхньому процесі навчання, більшість із них слідом за батьками також знижує свій інтерес до набуття знань. Це сумна реальність, але в середніх і старших класах зазвичай на батьківські збори приходять мало батьків. До того ж приходять в основному ті батьки, яким, на думку вчителів, робити це взагалі не обов'язково, проте взаємозв'язок академічного успіху дитини та своєї участі в її освіті вони не піддають сумніву.

Усі батьки повинні знати, що відбувається в повсякденн ... Читати далі »

Категорія: Батькам | Переглядів: 354 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 14.08.2017 | Коментарі (0)

Категорія: Цитати | Переглядів: 285 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 14.08.2017 | Коментарі (0)

Откуда появился лишний пустой квадрат?

 

Откуда появился лишний пустой квадрат?


Перед вами два треугольника. Верхний разделен без остатка на четыре фрагмента, окрашенные разными цветами. В нижнем треугольнике те же самые фрагменты расположены в другом порядке. Внимание, вопрос. Откуда взялся лишний пустой квадрат? Ответ внутри.


 



В действительности это не оптический обман, а интересная задача. Площади закрашенных фигур, разумеется, равны между собой (32 клетки), однако, то, что визуально наблюдается как треугольники 13×5, на самом деле таковым не является, и имеет разные площади (S13×5 = 32,5 клетки). То есть ошибка, замаскированная в условии задачи, состоит в том, что начальная фигура поименована треугольником (на самом деле это — вогнутый 4-угольник). Это отчётливо заметно на рисунке-схеме ниже — «гипотенузы» верхней и нижней фигур проходят через разные точки: (8,3) вверху и (5,2) — внизу. Секрет в свойствах синего и красного треугольников. Это легко проверить вычислениями



Отношения длин соответствующих сторон синего и красного треугольников не равны друг другу (2/3 и 5/8), поэтому эти треугольники не являются подобными, а значит, имеют разные углы при соответствующих вершинах. Назовём первую фигуру, являющуюся вогнутым четырёхугольником, и вторую фигуру, являющуюся вогнутым восьмиугольником, псевдотреугольниками. Если нижние стороны этих псевдотреугольников параллельны, то гипотенузы в обоих псевдотреугольниках 13×5 на самом деле являются ломаными линиями (на верхнем рисунке создаётся излом внутрь, а на нижнем — наружу). Если наложить верхнюю и нижнюю фигуры 13×5 друг на друга, то между их «гипотенузами» образуется параллелограмм, в котором и содержится «лишняя» площадь. На рисунке-схеме этот параллелограмм приведён в верных пропорциях.

Острый угол в этом параллелограмме равен arcctg 46 ≈ 0°1′18,2″. На такой угол минутная стрелка на исправных часах сдвигается за 12,45 с. Именно на такую величину тупой угол в рассматриваемом параллелограмме отличается от развёрнутого. Визуально столь ничтожное отличие незаметно, зато оно хорошо просматривается на анимации.

По ... Читати далі »

Переглядів: 1169 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 04.06.2017 | Коментарі (0)

Особливості тесту ЗНО з математики 2017 року та матеріали для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Завдання, відповіді та зразки тестів минулих років

Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2017 році складається із завдань чотирьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності, завдань відкритої форми з короткою відповіддю (структуроване та неструктуроване), а також завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

Загальна кількість завдань тесту з математики – 33, на виконання яких учасникам буде відведено 180 хвилин.

Результат виконання завдань №1-28 та №31-32 за вибором випускника може бути зараховуваний як державна підсумкова атестація з математики. Результат виконання завдань всього тесту буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів України.

Максимальна кількість тестових балів, яку може отримати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання №1-28, №31-32, що будуть зараховуватися як державна підсумкова атестація, дорівнює 52 балам.

Максимальна кількість тестових балів яку можна набрати правильно виконавши всі завдання тесту - 62 бала.

ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

Завдання з вибором однієї правильної відповіді (№ 1–20) — завдання складається з основи та п’яти варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюється в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Завдання на встановлення відповідності («логічні пари») (№ 21–24) — завдання складається з основи та двох стовпчиків інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами та буквами. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А.

Завдання на встановлення відповідності («логічні пари») оцінюється в 0, 1, 2, 3 або 4 бали: 1 бал – за кожну правильно встановлену відповідність («логічну пару»); 0балів за будь-яку «логічну пару», якщо зроблено більше однієї позначки в рядку; 0 балів за завдання, якщо не вказано жодної правильної відповідності («логічної пар ... Читати далі »

Категорія: ЗНО | Переглядів: 260 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 10.05.2017 | Коментарі (0)

Компанія ZNOUA провела аналіз тесту попереднього року з метою якіснішої підготовки спеціалістів. Дізнайтесь, які помилки допускали ваші попередники, щоб уникати їх у майбутньому:

 

Загальний висновок: Компанія ZNOUA провела аналіз результатів тесту ЗНО 2016 з математики базового рівня та виявила, що в тестових завданнях абітурієнти часто роблять помилки через неуважність та розсіяність на тесті, що говорить про відсутність психологічної складової в підготовці. На основі аналізу можна зробити висновок, що в цілому абітурієнти приходять на тест погано підготовленими, оскільки більшіть помилок виникає через незнання базових фактів та невміння застосовувати свої знання в нестандартних ситуаціях, тобто відсутність практики роботи з тестом та виконання завдань з обмеженням у часі. Також варто зазначити, що абітурієнтам не вистачає практики в оформленні письмової частини тесту.

Питання №1

Аналіз ZNOUAБільшість впоралася із завданням. Помилки могли виникнути при множенні степенів чи неправильному перенесенні коми при множенні чисел.

Порада від ZNOUA. Повторити основні властивості степенів, у свою відповідь замість x підставити будь-яке число та перевірити себе.

 

Питання №2

Аналіз ZNOUAБільшість впоралася із завданням. Помилки могли виникнути, якщо не знати властивостей вертикальних та суміжних кутів.

Порада від ZNOUA. Згадати властивості вертикальних та суміжних кутів, знайти інший шлях розв’язання (наприклад, через розгорнутий кут).

ZNOUA рекомендує: Про кути можна почитати тут.

 

Питання №3

Аналіз ZNOUAБільшість впоралася із завданням. Помилки могли виникну ... Читати далі »

Категорія: ЗНО | Переглядів: 411 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 10.05.2017 | Коментарі (0)