Оберіть предмет ЗНО/ Тематичні тренувальні тести для підготовки до ЗНО з усіх предметів!
|
|
Ви коли-небудь звертали увагу на те, як одночасно 25 старанних учнів схиляються у класі над своїм завданням? І, можливо, задавалися запитанням, як же вчителю це все вдається. Адже іноді, щоби тримати свою дитину під контролем, доводиться прикладати великі зусилля, не кажучи вже про цілий клас дітей. Кращі педагоги використовують маленькі секрети, що перетворюють переповнену аудиторію шалених третьокласників на «м'яку глину» в їхніх руках, і ви теж можете отримати хороший результат у домашніх умовах, застосувавши ті ж хитрощі. |
У своїй роботі педагогам доводиться мати справу з різними батьками. Безсумнівно, більшість з них роблять серйозну роботу з виховання своїх дітей. Але все-таки є частина батьків, які роблять учителів нещасними. У цій статті пропонуються поради досвідчених педагогів, якими, на їхню думку, повинні керуватись усі батьки без винятку. Порада 1. Підтримуйте вчителя. Кожний учитель скаже, що коли батьки проявляють готовність допомагати вчителю й підтримувати його, то разом вони легше справляються з усіма проблемами, які виникають протягом навчального року. Учителі теж люди, іноді вони можуть робити помилки. Однак, незважаючи ні на що, більшість педагогів – це віддані своїй справі професіонали, які присвячують роботі весь свій час. Звісно, не варто думати, що не існує поганих учителів, але більшість з них виключно кваліфіковані працівники. Якщо у вашої дитини невмілий, непрофесійний учитель, не судіть по ньому про всіх викладачів, які були, є й будуть у житті дитини, краще висловіть свої побоювання із приводу кваліфікації даного педагога директору школи. Якщо ж у вашої дитини чудовий учитель, постарайтесь, щоб він знав про вашу повагу, а також поділіться своєю думкою з адміністрацією школи. Висловіть свою підтримку не тільки вчителю, а й школі в цілому. Порада 2. Ставайте й залишайтесь залученими в навчальний процес. Одна з найнеприємніших тенденцій у школах – це зниження рівня участі батьків у навчанні дітей у міру їх дорослішання. Цей факт надзвичайно поширений і викликає стурбованість, адже діти будь-якого віку перебувають у виграшному становищі саме тоді, коли їхні батьки залишаються залученими до процесу навчання. Хоча, дійсно, перші кілька років школи, можливо, і є найважливішими, але наступні роки навчання також дуже значущі по-своєму. Діти розумні й інтуїтивні. Коли вони бачать, що батьки беруть меншу участь у їхньому процесі навчання, більшість із них слідом за батьками також знижує свій інтерес до набуття знань. Це сумна реальність, але в середніх і старших класах зазвичай на батьківські збори приходять мало батьків. До того ж приходять в основному ті батьки, яким, на думку вчителів, робити це взагалі не обов'язково, проте взаємозв'язок академічного успіху дитини та своєї участі в її освіті вони не піддають сумніву. Усі батьки повинні знати, що відбувається в повсякденн ... Читати далі » |
Откуда появился лишний пустой квадрат?
|
Особливості тесту ЗНО з математики 2017 року та матеріали для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Завдання, відповіді та зразки тестів минулих роківТест зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2017 році складається із завдань чотирьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності, завдань відкритої форми з короткою відповіддю (структуроване та неструктуроване), а також завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Загальна кількість завдань тесту з математики – 33, на виконання яких учасникам буде відведено 180 хвилин. Максимальна кількість тестових балів, яку може отримати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання №1-28, №31-32, що будуть зараховуватися як державна підсумкова атестація, дорівнює 52 балам. Максимальна кількість тестових балів яку можна набрати правильно виконавши всі завдання тесту - 62 бала. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (№ 1–20) — завдання складається з основи та п’яти варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А. Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюється в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано. Завдання на встановлення відповідності («логічні пари») (№ 21–24) — завдання складається з основи та двох стовпчиків інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами та буквами. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А. Завдання на встановлення відповідності («логічні пари») оцінюється в 0, 1, 2, 3 або 4 бали: 1 бал – за кожну правильно встановлену відповідність («логічну пару»); 0балів за будь-яку «логічну пару», якщо зроблено більше однієї позначки в рядку; 0 балів за завдання, якщо не вказано жодної правильної відповідності («логічної пар ... Читати далі » |
Компанія ZNOUA провела аналіз тесту попереднього року з метою якіснішої підготовки спеціалістів. Дізнайтесь, які помилки допускали ваші попередники, щоб уникати їх у майбутньому:
Загальний висновок: Компанія ZNOUA провела аналіз результатів тесту ЗНО 2016 з математики базового рівня та виявила, що в тестових завданнях абітурієнти часто роблять помилки через неуважність та розсіяність на тесті, що говорить про відсутність психологічної складової в підготовці. На основі аналізу можна зробити висновок, що в цілому абітурієнти приходять на тест погано підготовленими, оскільки більшіть помилок виникає через незнання базових фактів та невміння застосовувати свої знання в нестандартних ситуаціях, тобто відсутність практики роботи з тестом та виконання завдань з обмеженням у часі. Також варто зазначити, що абітурієнтам не вистачає практики в оформленні письмової частини тесту. Питання №1
Аналіз ZNOUA. Більшість впоралася із завданням. Помилки могли виникнути при множенні степенів чи неправильному перенесенні коми при множенні чисел. Порада від ZNOUA. Повторити основні властивості степенів, у свою відповідь замість x підставити будь-яке число та перевірити себе.
Питання №2
Аналіз ZNOUA. Більшість впоралася із завданням. Помилки могли виникнути, якщо не знати властивостей вертикальних та суміжних кутів. Порада від ZNOUA. Згадати властивості вертикальних та суміжних кутів, знайти інший шлях розв’язання (наприклад, через розгорнутий кут). ZNOUA рекомендує: Про кути можна почитати тут.
Питання №3
Аналіз ZNOUA. Більшість впоралася із завданням. Помилки могли виникну ... Читати далі » |