Головна » Файли » З ДОСВІДУ РОБОТИ » Нагороди Свідоцтва Подяки Грамоти Сертифікати Самоосвіта

Навчання вчителів, які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти «Нова українська школа...
14.11.2021, 06:44

Курс навчання вчителів, які забезпечуватимуть реалізацію нового  Державного стандарту базової середньої освіти «Нова українська школа: перехід на наступний рівень» у 2022-2023 н.р. (08.10.2021 по 13.10.2021)

Зроблено в Padlet

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

Державний стандарт визначає мету та принципи освітнього процесу в закладах базової середньої освіти, дає загальну характеристику змісту навчання, пояснює вимоги до обов’язкових результатів навчання та орієнтири для їхнього оцінювання. Документ було затверджено 30 вересня 2020 року. Державний стандарт базової середньої освіти оприлюднено на сайті Кабінету Міністрів.

Перелік ключових компетентностей та наскрізних умінь, закладений в Державний стандарт, базується на «Рекомендаціях Європейського Парламенту та Ради Європейського Союзу щодо формування ключових компетентностей освіти впродовж життя». Завдяки підтримці Європейського фонду освіти, за безпосередньої участі провідних європейських експертів,  ці рекомендації та пов'язані з ними європейські документи (так звані “Рамки компетентностей”) ретельно опрацьовувала команда авторів документа. 

До розробки Державного стандарту були залучені міжнародні експерти з проєктів «Нова українська школа – 2» (Польща), «Демократична школа» Європейського Центру імені Вергеланда (Норвегія), «Фінська підтримка реформи української школи» (Фінляндія).

ОСВІТНІ ГАЛУЗІ 

У Державному стандарті немає поділу на предмети, натомість є освітні галузі – це означає, що розробники освітніх та навчальних програм зможуть як втілювати певну навчальну галузь через окремий предмет, так і комбінувати їх для інтеграції. 

Документ містить опис компетентнісного потенціалу та вимоги до обов’язкового навчання учнів у 9-ти галузях освіти: 

  1. мовно-літературній,
  2. математичній,
  3. природничій,
  4. технологічній,
  5. інформатичній,
  6. соціальній і здоров’язбережувальній,
  7. громадянській та історичній,
  8. мистецькій,
  9. фізичній культурі.

Для кожної галузі Державний стандарт описує мету і групи загальних результатів, які уточнюються через обов’язкові результати для кожного з циклів. Саме тому кожна освітня галузь має потенціал для розвитку кожної компетентності.

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

У документі чітко окреслено ключові компетентності, якими мають оволодіти школярі після закінчення кожного з двох циклів – адаптаційного (5-6 класи) і базового предметного навчання (7-9 класи), та наскрізні вміння.

Перелік основних компетентностей виглядає так: 

  • вільне володіння державною мовою,
  • здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами,
  • математична компетентність,
  • компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій,
  • інноваційність,
  • екологічна компетентність,
  • інформаційно-комунікаційна компетентність,
  • навчання впродовж життя,
  • громадянські та соціальні компетентності,
  • культурна компетентність,
  • підприємливість і фінансова грамотність.

НАСКРІЗНІ ВМІННЯ

Наскрізні вміння формуються на всіх інтегрованих курсах або предметах. Вони є спільними для всіх компетентностей.

Перелік наскрізних умінь:

  • читати з розумінням,
  • висловлювати власну думку усно і письмово,
  • критично та системно мислити,
  • діяти творчо,
  • виявляти ініціативність,
  • здатність логічно обґрунтувати позицію,
  • конструктивно керувати емоціями, 
  • оцінювати ризики,
  • приймати рішення, 
  • розв’язувати проблеми.

БАЗОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

Державний стандарт містить 7 варіантів базових навчальних планів, відповідно до освітніх потреб здобувачів освіти.

З-поміж них – базові навчальні плани закладів загальної середньої освіти, класів (груп), спеціальних закладів та спеціальних класів (груп):

  • з українською мовою навчання,
  • з навчанням мовою корінного народу або національної меншини,
  • з українською мовою навчання і вивченням мови корінного народу або національної меншини.

Також частиною стандарту є базові навчальні плани для учнів з порушеннями інтелектуального розвитку.

Базовий навчальний план описує загальний обсяг навчального навантаження, розподілений за освітніми галузями: рекомендовану, мінімальну та максимальну кількість навчальних годин за кожною з галузей та загалом

 


Форма збору інформації щодо результатів навчання (інваріантний компонент) за програмою "НУШ: перехід на наступний рівень"


https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSerfpxNYMqxSiKQAdRDJ4Iwlc_QyXVUiOPDSLk-Akgawz4ZeQ/viewform?pli=1 

Форма збору інформації щодо результатів навчання (інваріантний компонент) за програмою "НУШ: перехід на наступний рівень"

Шановні колеги! Просимо ретельно заповнювати підсумкову форму, яка демонструє ваші результати після завершення першого етапу навчання (інваріантний компонент) за програмою підвищення кваліфікації учителів, які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти "Нова українська школа: перехід на наступний рівень".

 

liabahnatalia@gmail.com (не зв’язано) Змінити обліковий запис

 

*Обов’язкове поле

Прізвище, ім'я, по батькові *

Ваша відповідь

Назва закладу освіти, у якому Ви працюєте за основним місцем роботи *

Ваша відповідь

Укажіть переваги інтегрованого підходу до організації навчання *

Позначте твердження, яке описує сутність модельної програми *

Які ознаки характерні для ключових компетентностей? Оберіть ВСІ правильні відповіді *

До основних видів оцінювання результатів навчання учнів належить формувальне (ст.17 Закону України "Про повну загальну середню освіту"). Укажіть ознаки формувальної оцінки *

Вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів на рівні базової середньої освіти визначає: *

Послідовність досягнення результатів навчання учнів з навчального предмета, опис його змісту та видів навчальної діяльності учнів із зазначенням орієнтовної кількості годин визначає: *

Оцінювання повинно бути… *

Які з цих характеристик є ключовими характеристиками діяльнісного підходу, визначеними науковою спільнотою The LEGO Foundation? (Оберіть до 5 варіантів) *

Що не є фактором практичної теорії та професійної ідентичності вчителів? *

На підставі чого можна встановити результат навчання і досягнення мети? *

Надіслати

Очистити форму

Ніколи не вказуйте паролі в Google Формах.

Цю форму створено в домені Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського. Повідомити про порушення

Google Форми

 

Категорія: Нагороди Свідоцтва Подяки Грамоти Сертифікати Самоосвіта | Додав: LiabahNatalia
Переглядів: 376 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar