Головна » Файли » МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС » Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання

У категорії матеріалів: 46
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання | Переглядів: 218 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 13.07.2017 | Коментарі (0)

Вийшов з друку навчальний посібник "Google-сервіси для вчителя. Перші кроки новачка

УДК 004.4:371.1
ББК 74.025.3

Рекомендовано
Міністерством освіти і науки України
(Лист № 1/11-17042 від 07. 11.2013 р)

РЕЦЕНЗЕНТИ:

А.І. ЧМІЛЬ, доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри університетської та профільної освіти та права ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»

М.І. Піддячий, доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник лабораторії профільного навчання та профконсультацій Інституту педагогіки НАПН України.

К 17 КАЛІНІНА Л.М., НОСКОВАМ.В.
         Google-сервіси для вчителя. Перші кроки новачка / Л.М. Калініна, М.В. Носкова:
         Навчальний посібник. - Львів, ЗУКЦ, 2013. - 182с.: іл.
         ISBN 978-617-655-098-3

Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання | Переглядів: 265 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 09.09.2016 | Коментарі (0)

Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання | Переглядів: 277 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 05.02.2016 | Коментарі (0)

У статті на заявлену тему авторка пише, що інтерактивний плакат - це електронний освітній засіб нового типу, який забезпечує високий рівень задіювання інформаційних каналів сприйняття наочності навчального процесу, тому він органічно інтегрується в класно-урочну систему

Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання | Переглядів: 581 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 03.02.2016 | Коментарі (0)

Створення он-лайн презентації з ваших PowerPoint файлів.
Будь-яку вподобану розробку, ви можете використати у себе на сайті!

 

Математика

Математика вивчає уявні, ідеальні об'єкти та співвідношення між ними, використовуючи формальну мову. Однак усі досліджувані математикою об'єкти мають прообрази в реальному світі, більш-менш схожі на свої математичні моделі. Модель об'єкта враховує не всі його риси, а тільки найбільш потрібні для мети дослідження. Наприклад, вивчаючи фізичні властивості апельсина, ми можемо абстрагуватися від його кольору та смаку і подати його (нехай не ідеально точно) у вигляді кулі. Якщо ж нам потрібно зрозуміти, скільки апельсинів ми отримаємо, якщо складемо докупи два і три, — то можна абстрагуватися і від форми, залишивши в моделі тільки одну характеристику — кількість. Абстракція та встановлення зв'язків між об'єктами в найбільш загальному вигляді — це є ціль математики.

 

Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання | Переглядів: 274 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 02.02.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-30 31-40 41-46