Головна » Файли » МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС » Сучасні технології навчання

У категорії матеріалів: 103
Показано матеріалів: 71-80
Сторінки: « 1 2 ... 6 7 8 9 10 11 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Принципи класифікації інтегрованих уроків і практичні поради щодо їх проведення.

Педагоги-інноватори активно залучають в навчальний процес різноманітні нові методики. Це дозволяє цікаво й актуально реалізувати збалансовану навчальну програму. Інтегровані уроки для вчителя з досвідом не є чимось незвіданим. Вони давно використовують їх на практиці (колись такі уроки називали бінарними чи комбінованими). Молоді вчителі могли лише чути про таку діяльність. Сьогодні ж Міністерство стимулює школи до участі в експериментальних інтегрованих курсах чи, принаймні, педагогів використовувати міжпредметну інтеграцію під час реалізації навчальної діяльності.

Інтегровані уроки – це міждисциплінарне об’єднання уроків, спрямоване на комплексне пізнання теми, законів, ідей з метою отримання школярами більш поглибленого розуміння тієї чи іншої ситуації.

Якщо розглядати використання інтегрованих уроків у світовій практиці, то можна зробити висновок про популярність такого виду діяльності.

Сучасні технології навчання | Переглядів: 653 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 17.07.2018 | Коментарі (0)

Розглядаємо принцип дискусійної гри «Шість капелюхів» та формати її проведення на уроках. У статті наведені посилання на розробки уроків з Бібліотеки «На Урок», побудованих із використанням цього прийому.

Кожен вчитель мріє про те, щоб учні навчалися із захопленням, а через роки згадували його уроки із ностальгією! Як організувати навчальний процес так, щоб ваш урок дійсно запам'ятався?

Як показує досвід, більшість дорослих, які теж колись були школярами, згадують саме ті уроки, під час яких вони мали змогу бути не просто слухачами, а брати активну участь – висловлювати думки, пропонувати ідеї, щось створювати власноруч!

Сучасні технології навчання | Переглядів: 465 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 10.07.2018 | Коментарі (0)

Чи замислювались ви, які цілі та конкретні завдання ставить перед собою педагог перед тим, як увійти у клас? Як вони пов’язані між собою? І як перевірити, чи досягаються поставлені цілі? Над цими питаннями міркував у 50-х роках XX століття професор педагогіки Чиказького університету Бенджамін Блум. Намагаючись звести до єдиної системи набір розрізнених цілей і завдань, Блум створив теорію, яка ось уже шостий десяток викликає бурхливі суперечки й обговорення.

Сучасні технології навчання | Переглядів: 2025 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 10.07.2018 | Коментарі (0)

Сучасні технології навчання | Переглядів: 267 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 03.07.2018 | Коментарі (0)

8 складових української школи майбутнього від команди EdCamp Ukraine.

Сучасні технології навчання | Переглядів: 230 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 07.06.2018 | Коментарі (0)

Математика

Запропонуйте дітям створити короткі повчальні історії про взаємини цифр. Наприклад, на уроках, де учні вчаться додавати та віднімати, вони можуть розповідати про те, як дві цифри (наприклад, 8 і 2) посварилися, і почалися втрати для обох сторін (8-2=6). А потім цифри знову зустрілися і почали дружити (8+2=10).

Можна використовувати історії й у старших класах. Запропонуйте учням поміркувати над запитаннями: «Про що мріє Х?», «Навіщо існує cos?», «Якими предметами могли би бути трикутник, коло?».

Сучасні технології навчання | Переглядів: 377 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 31.05.2018 | Коментарі (0)

1-10 11-20 ... 51-60 61-70 71-80 81-90 91-100 101-103