Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 418
Показано матеріалів: 331-340
Сторінки: « 1 2 ... 32 33 34 35 36 ... 41 42 »

Принципи класифікації інтегрованих уроків і практичні поради щодо їх проведення.

Педагоги-інноватори активно залучають в навчальний процес різноманітні нові методики. Це дозволяє цікаво й актуально реалізувати збалансовану навчальну програму. Інтегровані уроки для вчителя з досвідом не є чимось незвіданим. Вони давно використовують їх на практиці (колись такі уроки називали бінарними чи комбінованими). Молоді вчителі могли лише чути про таку діяльність. Сьогодні ж Міністерство стимулює школи до участі в експериментальних інтегрованих курсах чи, принаймні, педагогів використовувати міжпредметну інтеграцію під час реалізації навчальної діяльності.

Інтегровані уроки – це міждисциплінарне об’єднання уроків, спрямоване на комплексне пізнання теми, законів, ідей з метою отримання школярами більш поглибленого розуміння тієї чи іншої ситуації.

Якщо розглядати використання інтегрованих уроків у світовій практиці, то можна зробити висновок про популярність такого виду діяльності.

Сучасні технології навчання | Переглядів: 645 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 17.07.2018 | Коментарі (0)

Розглядаємо принцип дискусійної гри «Шість капелюхів» та формати її проведення на уроках. У статті наведені посилання на розробки уроків з Бібліотеки «На Урок», побудованих із використанням цього прийому.

Кожен вчитель мріє про те, щоб учні навчалися із захопленням, а через роки згадували його уроки із ностальгією! Як організувати навчальний процес так, щоб ваш урок дійсно запам'ятався?

Як показує досвід, більшість дорослих, які теж колись були школярами, згадують саме ті уроки, під час яких вони мали змогу бути не просто слухачами, а брати активну участь – висловлювати думки, пропонувати ідеї, щось створювати власноруч!

Сучасні технології навчання | Переглядів: 453 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 10.07.2018 | Коментарі (0)

Чи замислювались ви, які цілі та конкретні завдання ставить перед собою педагог перед тим, як увійти у клас? Як вони пов’язані між собою? І як перевірити, чи досягаються поставлені цілі? Над цими питаннями міркував у 50-х роках XX століття професор педагогіки Чиказького університету Бенджамін Блум. Намагаючись звести до єдиної системи набір розрізнених цілей і завдань, Блум створив теорію, яка ось уже шостий десяток викликає бурхливі суперечки й обговорення.

Сучасні технології навчання | Переглядів: 1927 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 10.07.2018 | Коментарі (0)

Пропонуємо огляд ресурсів для створення тестів та інших засобів, що допоможуть зробити навчання цікавим, а оцінювання – легким.

Cьогодні тестові завдання є надзвичайно поширеними і популярними, оскільки дозволяють швидко визначити рівень знань учнів, прискорити обробку отриманої інформації, охопити великі за обсягом масиви вивченого матеріалу.

Усі наявні наразі тестові завдання можна поділити на дві групи: завдання, відповіді до яких треба обрати із переліку запропонованих, та завдання, які не містять заздалегідь підготовленої відповіді, а тестований має сам її сформулювати.

  1. До першої групи належать завдання, які потребують альтернативної відповіді («так» чи «ні»); мають варіанти відповідей, серед яких треба обрати одну або декілька; вимагають співвіднесення понять за певними ознаками; розраховані на встановлення послідовності або закономірностей між процесами чи явищами тощо.
Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання | Переглядів: 343 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 10.07.2018 | Коментарі (0)

Хмарні технології та Технології Веб 2.0 для навчання | Переглядів: 264 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 09.07.2018 | Коментарі (0)

Досвід 
Класний керівник

Класному керівнику на допомогу | Переглядів: 293 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 09.07.2018 | Коментарі (0)

Патріотичне виховання | Переглядів: 265 | Завантажень: 0 | Додав: LiabahNatalia | Дата: 09.07.2018 | Коментарі (0)

1-10 11-20 ... 311-320 321-330 331-340 341-350 351-360 ... 401-410 411-418