Обговорити з учнями їхні емоції та переживання, пов’язані з початком нового навчального року.
Надати учням інформацію про ментальне здоров’я та способи його підтримки.
Обладнання:
Плакат із написом “Ти як?”
Картинки або відео, що відображають різні емоції
Папір і олівці
Хід уроку:
1. Привітання та створення атмосфери довіри
Вчитель вітає учнів і пропонує їм уявити себе у ролі мандрівників, які вирушають у новий навчальний рік. Можна розпочати урок із гри або вправи, яка допоможе створити атмосферу довіри та комфорту у класі. Наприклад, можна запропонувати учням познайомитися один з одним, розповівши про себе щось цікаве чи смішне.
Учні вибирають собі ім’я та описують, у що вони одягнені та що везуть із собою в подорож.
Вчитель задає учням питання, щоб дізнатися більше про їхні очікування та сподівання щодо нового навчального року.
Вчитель також може розповісти учням про свої очікування та сподівання щодо нового навчального року. Це допоможе учням відчути себе більш комфортно і впевнено.
2. Обговорення емоцій та почуттів
Вчитель показує учням плакат із написом “Ти як?” і пропонує їм подумати про свої емоції та переживання, пов’язані з початком нового навчального року.
Учні обмінюються своїми думками та почуттями в парах або групі.
Вчитель узагальнює думки учнів і зазначає, що почуття тривоги, хвилювання або суму перед початком нового навчального року є цілком природними.
3. Інформація про ментальне здоров’я
Вчитель розповідає учням про ментальне здоров’я і те, як важливо дбати про нього.
Він/вона пояснює, що ментальне здоров’я – це стан благополуччя, у якому людина може реалізовувати свій потенціал, стійко долати стреси, продуктивно працювати та ефективно взаємодіяти з іншими.
Вчитель/вчителька наводить приклади того, як можна підтримувати своє ментальне здоров’я.
4. Практичні вправи
Вчитель пропонує учням виконати кілька вправ, які допоможуть їм краще зрозуміти свої емоції та почуття.
Наприклад, учні можуть намалювати або описати свій настрій, написати лист собі в майбутнє або поділитися своїми думками з другом.
5. Підсумок уроку
Вчитель підсумовує основні моменти уроку і закликає учнів звертатися за допомогою, якщо вони відчувають труднощі.